måndag 8 april 2013

Zero lust till träning!

Nada ambition.....

Alltså jag veeet att det känns som en kass ursäkt. 

Men VÄDRET FFS!

Ja visst går jag ut och går i snö, modd, regn, hagel och så vidare.
Leker fast det är 10 minus, dimma eller vad som helst.

Men just träningsbiten...

Jag förstår att det finns människor som tränar året runt, säkert dom flesta!!?!?

Men min träningslust infinner sig INTE!



Detta innebär såklart inte att Naomi på något vis är understimulerad 
(för det är Naomi vi pratar om, 
Diva är totalt nöjd med att ligga under täcket vid minsta "väderavvikelse").

Utan mer att jag skulle vilja vara lite mer kreativ, hitta på roliga övningar.

Men det är klart, att bo på landet som vi gör och det är 1 (en) upplogad väg fram till vårt hus och sen bara skog gör att det är lite svår tränat. 
Intalar jag mig själv iallafall....

Ja jag vet, alltihopa är ursäkter och imorgon får jag banne mig skärpa mig! 
(om det inte kommer mer snö förstås....)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar